Hey guys im back is there anything going on??

Nothing
  • 0
Nothing special!
  • 0
Hahaha its good
  • 0
Eid Mubarak to all of you in advance
  • 0
how was ur day di with edi mubarak
  • 0
Hlo jai..
  • 0
And what will u do can u explain
  • 0
Hlo monika
  • 0
Eid is tomorrow Jack!
  • 1
Hey madeeha di Eid Mubarak
  • 0
And we enjoy a lot
  • 0
Same to u shreya
  • 0
Hahaha IDK sry hahaha i forget coz I slept today i thought tmrw came
  • 1
how is ur study jack?
  • 0
Hey madeeha, Eid mubarak in advance!!
  • 0
Same to u Nadia
  • 1
Yeah going good
  • 0
Sry nida
  • 1
And i got u nida
  • 1
No problem madeeha, Nadia also sounds good!! Hahah
  • 0
Yes Jack, I also got you!!
  • 2
Wowwwi and nice posts ya
  • 2
okk jack..
  • 0
Thanks Jack, you also make good tik toks!!
  • 1
Haan
  • 1
Me ??? When I didn't post it haan
  • 1
I think u seen my highlights and disclaimer alert don't see stories there will be rubbish que
  • 1
Are you saying to me Jack? if yes then I didn't get you.
  • 0
Ya..you have posted ask me question pole na?
  • 0
Nhi meritnation khali hai kuch nhi ho rha
  • 0
Yep I posted yes and i said i dont post tiktoks ya i think u seen in highlights
  • 1
But I saw you tik tok in your posts only!
  • 0
Oh let me see i think I its old hahahaha
  • 0
Actually i lost my account on tik tok hahaha####
  • 1
Ya, U saw your story you said you have lost your account which was having many followers!
  • 0
Sorry, I saw your story*
  • 0
Oh did u seen my story hahaha and pls see all and here i got one frnd she gave me follow on ig so i dont talk shes frnd on this app . After that she doesnt come to this app and shes always texting at ig then yesterday i have posted que poll she said ILY and im like WTF
  • 1
And u can also see my highlights called que 1,2, and 3
  • 0
Try not to laugh
  • 0
Hhaahhah...really we can't understand some girls, I think you should just ignore her!
  • 1
Yepp nida
  • 1
Hiii
  • 0
bhjk
  • 1
What are you looking for?